22 Mart 2008 Cumartesi

YAŞAMAYI ÖĞRENMEK İSTİYORUM.

Bu dünyaya gelmeği ben seçmedim. Ama bu dünyaya geldikten sonra yaşamak zorundayım.

Yaşamım renkli ve güzel olması için. Bütün fedakârlık bana kaldı. Hayat ve yaşam çok kolaydır. Eğer ki yaşamasını bilirsen istediğin ve sevdiğin işini yaparsan. O zaman insan önce kendini tanımalıdır. Kişiler kendini tanıyancıya kadar yaşı yirmiyi bulur. O zamana kadar ona yardım edecek muktedir ellere ihtiyacı vardır. O eller önce ailede başlar ilkokulda Ortaokulda devam eder. Eğer o güzergâhta iyi eller varsa hayatın ve geleceğin aydınlık yollarını görmüş olursun. Benim kendimi tanımam için başkaları beni tanımalıdır. Bana el uzatmalıdır benim yeteneğim ve yaratıcı fonksiyonlarımın bilinmesi gerekir. Kendimi tanırsam fonksiyonlarımı bilirsem daha da geliştirir, topluma ve kendime yararlı kişi olurum.

Ben kendimi arıyorum. Beni gören, beni keşfeden birileri varsa, onları arıyorum. Ben beni tanırsam bende sizleri tanırım. Ben birilerinin sevdiği mesleği değil kendi sevdiğim mesleği yapmak istiyorum. Ben hayalimde ki düşleri yaşamak istiyorum. Hayallerimin peşindeyim.

Yollar engebeli olabilir önemli olan hayallerime giden yollar olsun. Tepelerde de olsa tırmanırım. Yeter ki sizlerin hayalleri değil kendi hayallerim olsun. Yaşamayı öğrenmek ve geleceği görmek ve tatmak istiyorum. Ben iyi ellerde geleceği görmek istiyorum. Çiçekleri koparmayın solarlar. Gençlerde bir çiçektir hayalleriyle güzeldir. Hayallerinizi monte etmeğin solarlar.

Her çiçek kendi dalında güzeldir. Her kişide kendi hayallerinde mutludur. Ben yaşamayı öğrenmek istiyorum hayallerimin yolunda.

Hiç yorum yok: