22 Eylül 2007 Cumartesi

SEVGİLİ GENÇLER VE KENDİNİ GENÇ HİSSEDENLER,

Bir zamanlar bende sizin gibi genç ve hür iken, düşüncelerim sonsuzken, dünyayı değiştirmek isterdim. Yaşlanıp akıllanınca,dünyanın değişmeyeceğini anladım.. Ben de düşlerimi biraz kısıtlayarak sadece memleketi değiştirmeye karar verdim. Ama o da değişeceğe benzemiyordu. İyice yaşlandığımda, artık son bir gayretle, sadece ailemi, kendime en yakın olanları değiştirmeyi denedim. Ama maalesef bunu kabul ettiremedim. Ve şimdi ölüm döşeğinde yatarken birden fark ettim ki, önce yalnız kendimi değiştirseydim, onlara örnek olarak ailemi de değiştirebilirdim. Onlardan alacağım cesaretle ve ilhamla memleketimi daha ileri götürebilirdim..Kim bilir, belki dünyayı bile değiştirirdim. Bu yazı bir mezar taşı üstünden alınmıştır.

Hiç yorum yok: