28 Eylül 2007 Cuma

Nasrettin Hoca'nın Evlenmek için kız arayışı,

Hoca'ya bir gün akşam yemeğinde arkadaşları evli olup olmadığını sordular.Evli olmadığını keşfedince,hiç evlenmeyi düşünüp düşünmediğini sordular.aslında düşündüm,diye yanıtladı.Gençken mükemmel bir kadınla evlenmeyi çok isterdim.Evleneceğim kadını aramak için pek çok ülke gezdim.Fransa'da çok neşeli ve gamsız, güzel bir dansçı kızla tanıştım,fakat manevi yönü zayıftı.Mısır!da, hem güzel hemde akılı bir prensesle karşılaştım fakat aynı dili konuşamıyorduk.Sonunda onca araştırmadan sonra Hindistan'da onu buldum.Güzeldi, akıllıydı ve cazibesi, karşılaştığı herkesin kalbini çalıyordu.Mükemmel eşi bulduğuma çok sevindim. Ne yazık ki o da kendisinden daha mükemmel bir kocayla evlenmek istiyordu. Bu yüzden bekar kaldım.

Hiç yorum yok: