22 Eylül 2007 Cumartesi

E-MAİL RİSKİ

Telefonlar günlük hayatımızın vazgeçilmez bir parçası olduğunda hem sevinmiş hem de üzülmüştük. Sevinmiştik; çünkü teknoloji hayatı kolaylaştırıyordu. Üzülmüştük; çünkü edebiyatın ölümsüz belgeleri mektuplar haracımızdan yavaş yavaş silinip gidiyordu. Sonra E-Mailler çıktı. Şimdi artık dostlarımıza hem yazabiliyor, hem de yazdıklarımızın birkaç dakika sonra ellerine ulaşacağını bilerek mutlu oluyoruz. Ama elektronik postada hata riski var, nasıl mı ? Bakın şöyle: New York sokaklarının karla kaplandığı günlerde, ikisi de Amerika’nın değişik bölgelerinde iş gezilerinde olan karı koca ,Florida’da buluşup yaz sıcaklarının yaşandığı bu bölge birkaç gün geçirmeye karar verdiler. Kocası eşinden önce Florida’ya gider ve ertesi gün için de eşine yer ayırttıktan sonra, ona bir e-mail gönderir. Fakat mesaj adresini bir harf yanlış yazdığı için eşi yerine, bir gün önce ölen yaşlı bir papazın eşine gider. Papazın en az kendisi kadar yaşlı eşi bilgisayar ekranında mesajı okuyunca korkunç bir çığlık atar ve yere düşer. Zaten çok üzgün olan kadının bu çığlığı üzerine ev halkı odaya dolar. Hemen herkes yerde yatan kadına yardım için koşuşturmaya başlar. Kadıncağız bir süre sonra kendine gelir ve ne olduğunu soranlara bilgisayar ekranını gösterir. Ekrandaki Mesaj aynen şöyledir: “Sevgili karıcığım! Bugün buraya ulaşır ulaşmaz, önce yarın senin gelişinle ilgili bütün işlemleri tamamladım. Sonra da bana ayrılan yerime yerleştim. Burası gerçekten de dedikleri gibi çok sıcak… Seni özlemle bekliyorum. Kaynak kitabının adı:DÜŞ SATMAK Yazarı :Mehmet ÇAĞAN

Hiç yorum yok: